Listy
Świadomość Kosmicznego Orła...

PRZYMUSOWE SZCZEPIENIA
Pomyłka lub sabotaż może zabić mialiardy ludzi
Mówimy NIE! Dość! planom UE-Tusk-Kopacz
Skrzyżowanie Kafki z Mrożkiem


EURO’2012 minęło, wraca proza życia.

Wszystko jest na wspak, wszystko jest do góry nogami: lekarze niszczą zdrowie, prawnicy niszczą sprawiedliwość, uniwersytety niszczą wiedzę, rządy niszczą wolność, główne media niszczą informacje, a religie niszczą duchowość, Michael Ellner

Siła wizji z poziomu «13 Men»

W trzynastym księżycu uniwersalnego ruchu, czyli w okresie pomiędzy 27 czerwca a 24 lipca br., dokonuje się pełne udrożnienie częstotliwości «13 Men» (kin 195). To oznacza, że świadomość ludzka zacznie widzieć więcej, wykraczać ponad zaściankowe horyzonty myślenia, ogarniać coraz większe perspektywy. Mocarzom świata, rządom, przywódcom, liderom będzie coraz trudniej ukrywać mroczne plany, intencje, zamiary.
EURO'2012 było idealnym momentem na forsowanie kontrowersyjnych ustaw, w tym ustawy o przymusowych szczepieniach dla dorosłych, także obcokrajowców przebywających na terenie kraju. "Lud miał igrzyska", a władza czas na wdrażanie "planów Bestii" - z dala od mikrofonów wścibskich dziennikarzy i oczu opinii publicznej.
Jeśli ustawa wejdzie w życie, tylko patrzeć jak WHO ogłosi nową pandemię. Otwartym pozostaje pytanie, czy aby na pewno dostaniemy szczepionkę odpornościową...
Fakty:
■ Pismo premiera do marszałek sejmu w sprawie zmiany ustawy z 5.12.2008 (kin 31, «5 Chuen» /«Fala Manik» (!) zostało wysłane 29.03.2012 - kin 200, «5 Ahau» /«Fala Cib»,
(świadomość «1 Cib» to trzecia z Siedmiu Pieczęci Majów, jej otwarcie rozpocznie się 26 lipca br.).
□ Pierwsze głosowanie w sejmie odbyło się 15.06.2012 - kin 18, «5 Etznab» /«Fala Ix»,
(30.05.-26.06.2012 - powrót świadomości «12 Ix», pierwsza z Siedmiu Pieczęci Majów).
■ Senacka Komisja Zdrowia zajmie się rozpatrzeniem ustawy 4.07.2012 - «11 Caban» /«Fala Manik»; brak informacji na oficjalnej stronie Senatu.
■ 8.11.2011 - kin 59, «7 Cauac» !!!/«Fala Ben» - podczas otwarcia VIII kadencji Senatu RP marszałek senior Kazimierz Kutz zwrócił się do senatorów z przestrogą: Jeśli senatorowie sami nie zadbają o odbudowę autorytetu, to ta kadencja może okazać się ostatnią... Nadzieją dla Senatu byłoby przekształcenie go w „instytucję kreatywnej państwowości”, w dobrze zorganizowany „zakład hodowli państwowców”.

Dziś nie wystarczy tylko wiedzieć, widzieć, słyszeć, lecz trzeba reagować natychmiast - przejąć bardzo świadomą odpowiedzialność za naszą przyszłość, prawo wyboru, życie, zdrowie. Moc jest w nas: potrafiliśmy zjednoczyć się w bólu po katastrofie smoleńskiej, w radości - podczas mistrzostw, to tym bardziej powinniśmy to zrobić w obronie naszego zdrowia i życia.

«Niebieski Men» wciąż przestrzega i apeluje:

Kiedy brakuje wam WIZJI, wtedy gonicie za ILUZJĄ. Brak wizji uwidocznia się w popadaniu w coraz większą zależność od innych, aż w końcu, stając się pożywką „silniejszych”, tracicie swoją suwerenność. (...) Siła Niebieskiego Orła wynosi świadomość celu na plan pierwszy. MEN jest kopalnią wiedzy spirytualnej, wybiegającej daleko w przyszłość. Orzeł otwiera kanały postrzegania, przez które świadomość człowieka dojrzałego kontaktuje się z wyższymi wymiarami. (wg H.K. „Klucz do kalendarza”)


Listy nadesłane 2.07.2012,
w dniu «9 Men» /siła naprowadzenia:

O USTAWIE

"Tym razem rząd ani minister zdrowia nie będą mieli nic do powiedzenia. Będą MUSIELI kupić szczepionki, a wszyscy Polacy będą PRZYMUSZENI do ich wstrzyknięcia. I to nie jest teoria spiskowa. Właśnie teraz przez sejm (z tylko jednym głosem przeciwnym) przepychana jest zmiana Ustawy o zapobieganiu epidemiom oraz Ustawy o inspekcji sanitarnej.
Zmiany polegają między innymi na rozszerzeniu obowiązku szczepień na wszystkich Polaków (nie tylko jak dotąd dzieci), zmianie definicji choroby zakaźnej (teraz to będzie po prostu każda choroba wywołana przez biologiczny czynnik chorobotwórczy), rozszerzenie uprawnień inspekcji sanitarnej o nadzór nad wykonywaniem obowiązku szczepień (dotąd był to tylko ogólny nadzór nad szczepieniami), oraz zmiany w zasadach stosowania przymusu bezpośredniego (czyli siły fizycznej) przy aplikowaniu procedur medycznych. Teraz będzie to wyłącznie pod nadzorem lekarza i pracowników medycznych, nie trzeba już ani policji ani wyroku sądu, wystarczy decyzja lekarza.
Dotąd polski minister zdrowia decydował o ogłoszeniu epidemii, teraz będzie „decydował” główny inspektor sanitarny na polecenie unijnych instytucji zajmujących się bezpieczeństwem epidemicznym. Minister zdrowia zostaje kompletnie pominięty, jego rola zostaje zredukowana do płatnika rachunków za szczepionki. Utajnione zostają tez dane dotyczące zachorowań (planowany płatny dostęp do danych, tylko dla podmiotów mających umowę z systemem Sentinel, których jedynym właścicielem będzie sanepid). Projekt eliminuje też wszelką kontrolę społeczną i rządową nad działaniami sanepidu.
Znosi się rejestrację i przechowywanie danych o zachorowaniach w szpitalach, przychodniach i laboratoriach – wszystko wyłącznie w sanepidowskim komputerowym systemie Sentinel. Zmiany ustawy likwidują też finansowanie zgłaszania niepożądanych odczynów poszczepiennych. Uprawnienia sanepidu podczas prowadzenia dochodzenia epidemicznego będą większe niż wojska, policji, prokuratury i sądów i będą prowadzone bez możliwości żadnej kontroli. Sanepid będzie miał prawo wglądu do wszystkich kontaktów (również telefonicznych i elektronicznych) osób podejrzanych lub zagrożonych chorobami zakaźnymi (czyli według nowej definicji – wszystkimi chorobami), do wejścia do mieszkania, zastosowania siły wobec każdego obywatela – i to wszystko bez konieczności uzyskania pozwolenia sądu, bez kontroli policji. Inspekcja sanitarna będzie miała uprawnienia większe niż służby specjalne, a minister zdrowia traci prawo wydawania rozporządzeń regulujących jej prace i stosowane procedury wewnętrzne.
Ta zmiana Ustaw jest już po pierwszym głosowaniu w sejmie (odbyło się 15.06.2012, posiedzenie nr 16, głosowanie nr 15) i została poparta przez wszystkie partie i kluby parlamentarne. Nikt się nie wstrzymał, jeden głos przeciw.
(Od autorów: Proszę o kopiowanie i rozpowszechnianie tego tekstu w dowolnych mediach i miejscach pod warunkiem niedokonywania w nim żadnych zmian). [Koniec]




Więcej informacji - tekst ustawy, która wejdzie w życie po 30 dniach:
orka.sejm.gov.pl/Druki7ka.nsf/0/7BEE578C6AAB0E76C12579DD004EA0D4/%24File/293.pdf

Nowa ustawa o Państwowej Inspekcji Sanitarnej, która weszła w życie w trybie ekspresowym 30.06.2012 (prezydent podpisał ustawę 27.06.2012), przekształciła sanepid w ponadpaństwowy twór na wzór PZPNu.

PIS w MSW

W ustawie czytamy również:
„W Policji, Państwowej Straży Pożarnej, Straży Granicznej, BOR, jednostkach organizacyjnych podległych i nadzorowanych przez ministra do spraw wewnętrznych, podmiotach leczniczych tworzonych przez ministra do spraw wewnętrznych, urzędzie obsługującym ministra do spraw wewnętrznych oraz w jednostkach organizacyjnych ABW, Agencji Wywiadu i CBA, zadania Państwowej Inspekcji Sanitarnej wykonuje Państwowa Inspekcja Sanitarna Ministerstwa Spraw Wewnętrznych, finansowana z budżetu państwa”.

Dlaczego nie Państwowa Inspekcja Sanitarna (PIS, potocznie sanepid), lecz „drugi, odrębny sanepid” przy MSW? Czy są lepsi i gorsi? A może będą lepsze i gorsze szczepionki jak w przypadku ptasiej grypy? Dlatego za „swoich” będzie płacić państwo, a za zwykłych obywateli koszt szczepień będą pokrywać wojewodowie (ciekawe, z jakich środków?).

Czy wiesz, że

w Sejmie obecnej, VII kadencji na 460 posłów jest tylko 17 prawników. Standardy demokracji wymagają co najmniej 50 prawników.


List od Marzeny:

To wygląda na skrzyżowanie Kafki z Mrożkiem. Jedynym uzasadnieniem dla takich porządków prawnych może być wojna biologiczna w toku. Rzeczywista władza w krajach, które to wdrożą, przejdzie w ręce ponadnarodowych koncernów farmaceutycznych, bo to one wytwarzają szczepionki na masową skalę. Nadzór nad medykamentami wypuszczanymi na rynek praktycznie nie funkcjonuje, bo zbyt ostre wymogi formalne (tylko kilka koncernów i być może 2 lub 3 rządy są w stanie im sprostać) połączono z przyjmowaniem na wiarę sprawozdań z badań opłaconych i zorganizowanych przez producentów.
Obecny sposób produkowania szczepionek powinien być zakazany lub uzupełniony o chemicznie sformułowane wymogi co do ich czystości (wyeliminowanie obcych białek, które nie uodporniają na docelowe choroby, a pobudzają do reakcji układy odpornościowe pacjentów). Nie znamy nawet przybliżonej liczby ludzi, którzy umierają po otrzymaniu szczepionek lub surowic. Za czasów Pasteura produkowano je w krwioobiegach żywych ssaków, obecnie w bakteriach i wyciągach z kurzych jaj. Przeniesione stamtąd białka powodują u ludzi wstrząs anafilaktyczny, a ich usunięcie nie jest twardym wymogiem prawnym, lecz gestem dobrej woli producentów. Pomyłka lub sabotaż laboranta albo niedbałość czy chciwość zwierzchnika może zabić miliardy ludzi.
Rozpowszechnienie szczepionek spowoduje miliony lub miliardy zachorowań i tysiące lub miliony zgonów.
Obecny sposób produkcji szczepionek wynika z wymagań reakcji na wojnę bakteriologiczną, których technologia ta nie spełnia. Nie da się w ciągu kilku dni wyprodukować miliardów dawek szczepionek na nieznanego dotąd wirusa. "Przyszłościowym" sposobem produkcji szczepionek ma być wytwarzanie ich przez genetycznie zmodyfikowane bakterie, co może skrócić czas reakcji służby zdrowia na nową epidemię z miesięcy do tygodni. Niezbywalną częścią tej technologii jest transfer do bakterii dodatkowego genu, który uodparnia ją na antybiotyk, którym następnie zabija się resztę hodowli bakterii. Gen ten może się przedostawać do drobnoustrojów chorobotwórczych, co potencjalnie może doprowadzić do utraty przez medycynę jej głównego narzędzia w walce z chorobami. Bakterie nie uodporniają się na jeden antybiotyk, lecz na ich rodzinę albo serię. A zarobią na tym koszmarze koncerny farmaceutyczne.
Dla wyjaśnienia: nie mam nic przeciw przeniesieniu władzy sanitarnej z rąk polityków do fachowców i stworzenie w Europie organizacji sanitarnej wyjętej spod władzy lokalnych rządów. Diabeł jak zawsze tkwi w szczegółach: zwierzchników sanitarnych mianują politycy, a do nich trudno mieć zaufanie. [Koniec]


PRZYKŁADOWY LIST DO SENATORÓW

"Szanowni Państwo,

4 lipca Senacka Komisja Zdrowia zajmie się rozpatrzeniem ustawy o zmianie ustawy o zapobieganiu oraz zwalczaniu zakażeń i chorób zakaźnych u ludzi oraz ustawy o Państwowej Inspekcji Sanitarnej (druk senacki nr 141, druki sejmowe nr 293 i 416). Projekt ten godzi w prawa człowieka i pacjenta znacznie poszerzając uprawnienia inspekcji sanitarnej, mimo zapowiedzi medialnych nie znosi przymusu szczepienia dzieci, nadal w wielu miastach są nakładane grzywny przymuszające do szczepienia i poprzez znaczne rozszerzenie uprawnień daje inspekcji sanitarnej możliwość nałożenia go również na osoby dorosłe.
Ponadto zwracam uwagę na inne istotne i kontrowersyjne zmiany proponowane w projekcie:
1. ● Zmiana definicji choroby zakaźnej, co budzi obawy rozszerzenia przymusu szczepień o kolejne szczepionki i daje możliwość ogłoszenia epidemii z błahych powodów, a co z tym się wiąże nałożenie przymusu szczepień na wszystkich obywateli (art.2 ust 2).
2. ● Określenie obowiązku szczepień ochronnych w art.5 w sposób ogólny, przenosząc go na wszystkich obywateli, a nie tylko dzieci. Intencją tej zmiany jest połączenie przepisów dotyczących stanu epidemii z przepisami ogólnym (art.5 ust.1)
3. ● Rezygnacja z refundacji kosztów zgłoszenia niepożądanych odczynów poszczepiennych przez lekarzy (uchylenie art. 21 ust. 9)
4. ● Próba zmonopolizowania i ograniczenia dostępu do informacji o zakażeniach, chorobach zakaźnych i niepożądanych odczynach poszczepiennych przez ograniczenie ich rejestracji wyłącznie do systemu sentinel oraz projektowany płatny dostęp do tego systemu, wyłącznie dla niektórych instytucji i po wcześniejszym podpisaniu umowy. Jednak nawet płatny dostęp może być ograniczony gdyż GIS przewiduje rozpatrzenie podania z możliwością odmowy, której przyczyny nie są w projekcie ustawy w żaden sposób określone (art.29a)
5. ● Kontrowersyjny temat przymusu bezpośredniego wykonywanego przez pracowników medycznych pod nadzorem lekarza (art.36 ust.2).

Stanowczo protestuję przeciwko wprowadzaniu projektu nowelizacji ustawy, które łamie podstawowe prawa człowieka i pacjenta szczególnie w państwie gdzie nikt nie ponosi odpowiedzialność za powikłania, które wystąpiły po przymusowych szczepieniach.
......." / podpis
”Działaj teraz! Pisz do senatorów”

LISTA SENATORÓW DO PROGRAMU POCZTOWEGO:

biuro@abgarowicz.info; biuro@MieczyslawAugustyn.pl; biuro@blaszczyk.senat.pl;
biuro@ryszardbonislawski.pl; biuro@grzegorzbierecki.pl; biuro@b-borusewicz.pl;
biuro@biurosenatorskie.pl; biuro@chroscikowski.senat.pl; biuro@henrykcioch.pl;
senator@czarnobaj.senat.pl; biuro@grzegorzczelej.pl; biuro@senatorczudowska.pl;
biuro@dobkowski.senat.pl; senator@dowhan.pl; jaroslaw@duda.org.pl; biuro@stanislawgogacz.pl;
biuro@ryszardgorecki.pl; biuro@piotrgruszczynski.pl; senator@andrzejgrzyb.pl; biuro@iwan.senat.pl;
jmj@jmjackowski.pl; kazimierz.jaworski@polskichleb.pl; biuro@klich.pl; biuro@maciejklima.pl;
ryszard@knosala.com; dyrektor@stanislawkogut.pl; biuro@kraska.home.pl;
biuro@misiolek.senat.pl; biuro@obrycki.senat.pl; dyrektor@pajakandrzej.pl;
sekretariat@panczyk.senat.pl; andrzej@andrzejperson.eu; pek.biuro@gmail.com;
senator@leszekpiechota.pl; biuro@jadwigarotnicka.pl; janusz@sepiol.pl; biuro@skurkiewicz.pl;
a@szewinski.senat.pl; biuro.senatorskie@kazimierzwiatr.pl; biuro@wittbrodt.pl;
biurorawa@interia.pl; biuro@wojtczak.info; jan.wyrowinski@gazeta.pl; szajac@wp.pl;
biuro@zdzieblo.pl, biuro@zientarski.pl; biuro@slawomirpreiss.pl; biuro@ortyl.senat.pl;
senator@bohdanpaszkowski.pl; zbigniewmeres@o2.pl; biurosenatora@janmichalski.eu;
antoni@motyczka.pl; senator@mozdzanowska.pl; biuro@kazimierzkleina.pl; senatorhatka@wp.pl;
poczta@stanislawgorczyca.pl; biuro.senatorskie@hotmail.com; biuro@cimoszewicz.eu;
stanislaw.lamczyk@sejm.pl; senator@jozefzajac.pl; biurosenatorskie@witoldsitarz.pl
krzysztof@krzysztof-slon.pl; senator@sztark.senat.pl; biuro@smigielski.org; biuro@piotrwach.org.pl;
jozef.pinior@ue.wroc.pl; biuro@aleksanderpociej.pl; sagatowska@stalowa-wola.com.pl;
senator@sewerynski.pl biuro@andrzejowczarek.pl
jwl@jaroslawlasecki.pl; robert.mam@interia.pl; biuro@andrzejmatusiewicz.eu;
biuro@rafalmuchacki.pl; biuro@niewiarowski.pl; biuro.kilian@wp.pl; andrzej@kobiak.pl;
biuro@marek-konopka.pl; kopect@neostrada.pl; senator.gorski@neostrada.pl;
hodorowi@chemia.uj.edu.pl; biuro@kazimierzkutz.pl; biuro@chybicka.senat.pl;
biuro@bienkowska.senat.pl , biuroposelskie@borowski.pl; anna.aksamit@op.pl;
s.karczewskibiuro@wp.pl; marek@rocki.pl; rulewski@janrulewski.pl; biuro@grubskimaciej.pl

Możecie też pisać do senatorów z Komisji Zdrowia:
www.senat.gov.pl/prace/komisje-senackie/sklad,16,komisja-zdrowia.html
Kancelaria Senatu – Dział Petycji i Korespondencji:
00-902 Warszawa ul. Wiejska 6
tel. (22) 694-95-12, fax (22) 694-93-06



[03.07.2012 /10 Cib, Fala Manik]